Mitä ajatuksia sinussa herättää, jos vastakkaisen sukupuolen edustaja (puolituttu tai tuntematon) kehuu ulkonäköäsi?

Avainsanat: ulkonäkö kauneus komeus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.11.2015 - 20:59

Mukavaltahan se tuntuu, tottakai.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.11.2015 - 17:32

Kyllähän siitä hyvä mieli tulee, jos kerran toinen näin vilpittömästi jutustelee.Ei ole muuten ihan äsken kukaan sanonut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2015 - 22:28

Muistaakseni sellaista ei ole koskaan tapahtunut ja kovin teennäiseltä se tuntuisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 07:02

Kivaltahan se tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 07:12

Kyllä kehuminen hyvältä tuntuu,jos kehuja on vilpitön.Lauantaina sain kehuja puhelimessa,kyseessä ei ollut ulkonäkö pelkästään vaan miun kokopersoona.Olen jo vanhanainen ja yritän vanheta arvokkaasti ,se on huomattu.Vieläkin on hyvämieli tuosta soitosta.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 10:07

Mukavaltahan se tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2015 - 10:12

Olen tottakait otettu tästä kehusta. Kukapa ei olisi, sillä ainahan ulkonäön kehuminen imartelee, Se joka väittää muuta valehtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2015 - 00:55

girasolin linjoilla, ei ihan viime aikoina ole tarvinnut tuota asiaa miettiä ;)