Pidätkö jouluruoista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2015 - 08:13

Joulu on mukavaa aikaa ruokineen päivineen.Kinkkua ,lanttulaatikkoa itse tehtynä,kalaa graavattuna,siikaa ,lohta,siika on kyllä parempaa.Karjalanpaistia mihin laitan lammasta,antaa oikein hyvän maun.Porkkanalaatikko ei meillä mene eikä imelletty perunalaatikko.Jouluksi haetaan torilta perunat.Miehelle pitää olla pipareita.Kyllä näillä eväillä joulu pärjätään.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Nyt herahti vesi kielelle, kun luin kissaäidin vastauksen. Nam.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2015 - 22:25

Kyllä pidän, varsinkin imelletty perunalaatikko on suurta herkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.10.2015 - 22:59

pidän, ruuat ovat joulun kohokohta, vaikka otin kyllä varaslähdön ja paistoin aamulla kahden kilon juhlakinkun ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2015 - 07:39

Safkat ja lahjat ovat joulun kohokohta. Itselleni joululla ei ole henkistä merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2015 - 07:45

Pidän jouluruuista, mutta vain joulun aikaan syötynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2015 - 10:21

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2015 - 12:17

Periaatteessa kyllä.Jos tekee kaiken kala ja lihapainotteisesti ja lukuisat kasvislaatikot pitää vain höysteenä,niin hyvin menee...Meillä mies sanoo, että kaikki laatikot ovat "Bonaa"... : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2015 - 12:36

Kyllä, kyllä ja kyllä, etenkin imeletystä perunalaatikosta ja pipareista joita meillä kumpaistakin kuluu mahtavat määrät jouluisin.