Tänään vietetään 'Höpötyspäivää'. Mitä ajatuksia se sinussa herättää?

Avainsanat: höpötyspäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2015 - 18:51

Hyvä päivä! Suomalaiset puhuvat keskenään ihan liian vähän! Nyt vaan höpöttelemään ihan mistä vaan.Siitä se lähtee ja synkkä syksykin muuttu paremmaksi kaverin kanssa höpötellessä.Loistava idea!

Kysyjän kommentti

Positiivinen perusta asialle :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2015 - 16:11

Hienoa, että meille pölisijöille, jotka puhua pälpätämme välillä toistenkin edestä silloinkin kun paikalla on vain tuiki tuntemattomia, on keksitty oma "Höpötyspäivä". Eipähän tarvitse kerrankaan hävetä omaa puheliaisuuttaan. Jee!
Vakavasti sanottuna; on hyvä asia että edes yhtenä päivänä vuodessa yritetään saada ihmiset puhuman toisileen, keskutelemaan varsinkin niiden kansa jotka ovat yksinäisiä. Sehän se tämän päivän tarkoitus lienee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2015 - 17:15

Heh, enpäs tiennytkään, että on "höpötyspäivä", mutta ihan hyvä vaan, ainahan sitä höpötystä päivään mahtuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2015 - 07:11

Enpäs moisesta päivästä tiennytkään, nyt sitten oikein porukalla höpöttelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2015 - 20:24

Höpötys-sana herättää kielteisiä ajatuksia. Eli, että tänäänkö saa puhua jnkn luvalla paljon palturia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2015 - 09:17

Höpötystä vähemmän ,puhumista enemmän.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.10.2015 - 23:16

enpäs ole kuullutkaan moisesta päivästä, mutta mikäs tässä on höpöttäessä ;)