Mitä mieltä olet Jari Sarasvuosta?

Oma käsitykseni Sarasvuosta on positiivinen.

Avainsanat: msn:n uutiset sarasvuon kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 24.10.2015 - 23:19

arvostan sitä että on puhumalla luonut itselleen omaisuuden, miehen täytyy osata asiansa ;)

Kysyjän kommentti

Mielestäni myös Sarasvuota saa arvostaa. Ja tämä ohjelma, jota Sarasvuo aikoinaan veti Rantalaisen kanssa, niin keräsi kyllä Sarasvuolle enemmän pisteitä. Ja eikös Sarasvuo ole myös talousnero? Ja oman eronsa hoiti hillitysti ja ko. eron lomassa vieläpä avioitui sivistyneesti. Ehdottomasti paras vastaus ko. kysymykseen on amun vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2015 - 07:16

Enpä ole Sarasvuota seurannut, joten mielipiteeni on neutraali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2015 - 13:34

En ole koskaan asunut tämän miehen kanssa edes samalla planeetalla!Tai ainakin tuntuu siltä, kun puheitaan on joskus kuunnellut....Kaikki mitä tekee tai sanoo, menee jotenkin yli...Toisaalta aivan samantekevää.Kyllä tänne aina joku Sarasvuokin mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2015 - 16:01

Erikoinen äijä jolla välillä niin erikoiset puheet etten pysty ymmärtämään niitä lainkaan, mutta eipä minun tarvitsekkaan. En luultavasti joudu koskaan hänen kanssaan kahdekeskisiin tekemisiin. Muissa tapauksissa voin kääntää hänen juontamansa radio,-tai tvkanavan toisaalle, poistua hänen pitämästään puhetilaisuudesta, tai lopettaa hänen kirjoittamansa jutun lukemisen aina kun lakkaan ymmärtämästä häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2015 - 17:29

Jotenkin pelottavan rehellinen ja syvällinen. Varmaan muuten ihan ok kaveri.