Sissikouluttaja ja vapaaehtoistyöntekijä on löytänyt yli 100 kadonnutta. Uskotko, että Savukoski löytää Nelan apuvälineiden avulla

Lisätty: 15.10.2015 - 17:22

Myös itse luotan Savukosken ammattitaitoon. Savukoski on luvannut etsiä yllättäen kadonnutta Nelaa kymmenen kertaa loka-marraskuun aikana. Apuna Savukoskella on kaikuluotain, ajopiirturi, kumivene ja, mikäli ymmärsin oikein, niin myös ruumiskoira. Toivomme Savukoskelle onnea kadonneen Nelan etsintään.

Avainsanat: msn:n tämän päivän uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2015 - 11:25

Kyllä löytää.

Kysyjän kommentti

Jos Nela onkansallispuiston alueella ja Nuuksiossa, niin Nela löytyy. Mutta, jos Nela on omasta tahdosta kadonnut, niin Nela ei ole enää Suomessa. Näin arvelen minä. Älkää te muut kadotko toisen toimesta tai itsenäisesti, sillä kaikkiin asioihin löytyy Suomesta apua! Maalaisjärki pitää kaikenikäiset naiset valppaina ja kännykän käden ulottuvilla. Työsuojeluvaltuutetut tms. auttavat työelämän vaikeuksissa ja joka paikasta löytyy apua avioliiton ongelmiin ja onhan Suomi poliisivaltio ja enemmän turvallinen kuin turvaton maa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2015 - 16:41

Toivotaan näin, jo kadonneen ja hänen omaistensakin puolesta olisi hyvä, että selvyys asiaan tulisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2015 - 23:50

Uskon että tälläkin kertaa Reino Savukoski pääsee tavoiteeseensa eli löytää Nelan, kuoleena tosin, mutta löytää kuin löytääkin kuitenkin. Uskon myös, että omaisille tämä Nelan löytyminen tulee olemaan helpoitus. Saavat haudata rakkaansa maan poven, mikä on varmasti parempi vaihtoehto kuin jatkua epätietoisuus siitä missä heidän rakkaansa on ja miksi.