Mainitsethan sinulle mieluisimman kaupungin Suomessa ja syyn, että miksi ko. kaupunki on sinulle mieluisin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2015 - 18:01

Lappeenranta, siellä asuu läheinen sukulaiseni, etenkin kesällä Lappeenranta ja Saimaa on ihana paikka :)

Kysyjän kommentti

Ko. vastauksen valitsin parhaaksi, koska Saimaata on kehuttu kauniiksi aiemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2015 - 23:16

Turku on ehdoton lempparini. Sen historia menee suoraan sieluuni.Historian lisäksi Aurajoen rannat ovat ihanat, varsinkin kesällä. Tuomiokirkko hallitsee juhlallisesti keskustan elämää ja linna meren suulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2015 - 07:45

Turku on myös minun suosikki kaupunki.Siellä tuntee historian havinan,Turussa on ymmärretty säilyttää paljon vanhaa ja arvokasta.Turunlinna ,Tuomiokirkko Käsityöläismuseoalue ja paljon muuta katsottavaa.Olen ollut Turussa keskiaikasilla markkinoilla ja ne olivat kokemuksenarvoinen juttu,sieltä sai myös hullunpaperit 3 eurolla.Mimulla on lähisukuakin turussa ja olen siellä vieraillut jo pikkutyttönä.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2015 - 14:47

Kuusamo. Yhdessä Sallan kanssa tämä Kainuunlainen kaupunki "omistaa" maamme kauneimman kansallispuiston, Oulangan kansallispuiston jylhine koskineen, henkeäsalpaavine maisemineen ja monipuolisine vaellusreitteineen. Siksi se, minulle luonto-ja lappihullulle akalle, on mieluisin kaupunkini Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2015 - 18:19

Mäntyharju! Paras kesäkaupunki.Ihmiset mukavia ja kaunista maisemaa tarjolla joka suunnassa!
Meillä on kesäpaikka siellä.Ja muutama perhe sukua.Viihdyn !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2015 - 07:28

Kuopio, ihmiset ovat niin mahottoman lupsakoita siellä, ja sataman seutukin on ihan jees.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2015 - 16:16

Petäjävesi ja Puumala. Petäjävesi siksi että sieltä löytyy minun juuret, myöskin siksi että kovin on kaunis pikku pitäjä. Puumala rokkaa kyllä Saimaan alueen yhtenä kauneimpana paikkana :)