Guardianin mukaan yhdysvaltalaisen uskonryhmittymän eBible Fellowshipin mukaan maailmanloppu tulee huomenna. Mitä mieltä olet?

mtv3 uutiset ulkomaat, maailmanlopun pitäisi uskonnonryhmittymän mukaan tapahtua palamalla, mutta tiedemiehet eivät ole huomisen kannalla, vaan ajattelevat, että aurinko nielaisee maan yli 7 miljardin vuoden kuluttua. Raamatusta pitäisi löytymän tieto, että maailmanloppu tapahtuu keskiviikkona.

Avainsanat: ebible fellowshipillä on 500 000 facebook seuraajaa ja ko. on kristillinen ryhmä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2015 - 20:05

Jeps, taasen tuo päivä ovella, aika monta kertaa tuota on jo odoteltu, mutta tulematta vaan on jäänyt, ja jää tulematta tälläkin kertaa. Sitten vaan määrittämään seuraavaa lopun ajankohtaa.

Kysyjän kommentti

Tannelin valinta parhaaksi, koska vastaus antoi toivoa ja vain yksi vastaus voi olla paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2015 - 20:58

Nää on niin nähty....Milloin kukakin ennustaa mitäkin.Ja huvinsa kullakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2015 - 00:33

Höpön höpön. Ei sieltä sieltä mitään maailmanloppua tänään tule, ei ainkaan palamalla, joten unohdetaan tuo ennustus ja jatketaan elämistä tällä maapallolla ihan niin kuin ennekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2015 - 17:53

Täällä edelleen ollaan ja ei ainakaan vielä loppua näy.