Kummasta pidät enemmän Barack Obamasta vaiko Vladimir Putinista? Ja, kun vastaat, niin selvennäthän ko. asiaa hieman.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2015 - 11:29

Kallistun Obaman puolelle ja melkoisen selkeästi. Hänellä on kuitenkin ollut yritystä parantaa oman maansa huono-osaisten asioita. Putinilla on pienen miehen kompleksit, pitää koko ajan tuoda itseään esille suurena miehenä, historia sitten näyttää minkälaisiin vääryyksiin hän on vallanhimossaan syyllistynyt.

Kysyjän kommentti

En usko, että Obama ärsyttää kovin montaa länsimaista ihmistä. En lähtisi haukkumaan Putiniakaan, koska onhan ko. herran harteilla valtavia asioita ja ymmärtääkseni Putin ei ole koskaan kieltäytynyt neuvottelemasta rauhan asioista. Arvelen, että venäläisillä vai ovatko venäläiset juuri kommunisteja on tietynlainen ajattelumaailma, kuten monella tietyn uskonnon harjoittajilla. Ts. Putin ei kykene karsimaan venäjältä tai vanäläistyneistä ihmisistä kaikkea pahaa, mutta on Venäjälläkin lait jne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2015 - 18:40

En kummastakaan.
En ymmärrä suurvaltaa,jossa suurin osa ihmisistä on kirjoitus- ja lukutaidottomia ja elävät puutteessa. Ja toisessa ...No, aivan sama juttu!
Putin elää jossakin omassa "mikä mikä maassaan" mutta Obama sentään yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2015 - 09:01

Pidän Obamasta,Pikku Putin on kuvottava olento.Obama on värillinen ja puolustaa värillisiä,se on miusta todella upeeta.Putin pitää huolta vain omasta isosta egosta.No pitäähän jotain isoa olla Putinillakin.

Lähteet:
oma näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2015 - 18:33

Opamasta tottakait. Hän on, nousemalla Amerikan historian ensimmäiseksi värilliseksi presidentiksi, osoittanut että myös siinä maassa on tasa-arvo eri rotujen välillä saanut pysyvän jalansijan. Hän on valtakautensa aikana pyrkinyt auttamaan uusilla lailla ja asetuksilla erityisesti maan köyhimpiä ja lopettamaan monet turhat sodat. Putin on vastaavanlaisten tekojen sijasta vain kärjistänyt Venäjän suhteita muihin maihin Krimin hallinasta käymällään sodalla, kieltänyt homot sekä toisinajattelijat ja vaikeuttanut maansa köyhimpien asemaa estämällä halvempien tuontiruokien myynin moneen otteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.10.2015 - 01:14

obamasta vähän, putinista en yhtään ;)