Pidätkö Lola Wallinkoskesta? Ja pidät Lolasta tai et, niin kommentoithan vastauksesi.

Avainsanat: oma kokemus (kesäteatteri ja median antama kuva lolasta)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2015 - 18:35

En tunne tapausta, joten suhtaudun lähinnä neutraalisti.

Kysyjän kommentti

Olen itsekin kutakuinkin samaa mieltä Lolasta eli hienotunteinen suhtautuminen Lolaan on myös minulla. Lola on sinnikäs ja yritteliäs ja ärräviastaan huolimatta näyttelee ja esiintyy paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2015 - 16:15

En tunne rouvaa! Toisaalta muistan,että ne missikisat, joissa hän voitti, olivat ne viimeiset joita olen katsellut telkkarista.Olivat muuten myös ekat....Ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2015 - 19:26

Tiedän Lola Wallinkoskesta vain sen, että hän on entiseltä nimeltään Odusoga, valittu miss Suomeksi 1996 jona vuonna hänet valitiin myös miss universum kilpailuiden kolmaneksi kauneimmaksi. Muuta en tiedä, enkä haluakkaan, sillä Lola on minulle todella yhdentekevä, joka ei aiheuta minkäänlaisia tunteita puoleen eikä toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2015 - 21:49

Enpä tunne ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.10.2015 - 01:22

enpä juuri pidä, missivuosien jälkeen on lähinnä arvostellut suomalaisia lehtien palstoilla vaikka on itsekin suomalainen :(