Sipilä piti puheen.Jaksoitko kuunnella ja mitä olit mieltä? Kenelle hän oikeastaan puhui?

Jotenkin tuli Kekkonen lapsuusajoilta mieleen...Tosin tälläkertaa puhuja ei ollut presidentti...Ihan, kuin saarnaa olisi kuunnellut...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2015 - 08:56

Katsoin ja kuuntelin. Ökyrikkaan yritysjohtajan suulla puhui. Yrityksenään huijata pienipalkkaisia hyväksymään talkoot.. Varainsiirto käyhiltä herrojen taskuun. Tavoitteena 5% tuottavuusloikka. Tuo 5% on ehdoton, mutta tulokset epämääräisiä.

Kysyjän kommentti

Kyllähän luotto hallitukseen on aikalailla mennyt.Miksi yleensä enää äänestää? Kiitos vastauksesta.Nyt odotellaan, mitä tuleman pitää....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2015 - 18:45

Olin kyllä tietoinen, että Sipilä pitää puheen kansalle ja että se lähetetään mm. tv:ssä mutta en kuitenkaan jaksanut kuunnella sitä lainsinkaan. Minun silmissäni Juha Sipilä (ja koko hallitus hänen kanssaan) on menettänyt palkkojenalennustoimillaan uskottavuutensa täysin. Mitkään vakuuttelut noiden toimien tarpeellisuudesta eivät enää saa minua uskomaan politiikkoihin sitäkään vähää mitä ennen uskoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2015 - 16:26

Valitettavasti en kuunnellut Sipilän ko. puhetta. Se, että Sipilä lahjoittaa omakotitalonsa pakolaisten käyttöön on hieno ele, mutta lieneekö täysin vilpitön ele vaiko mainoskikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2015 - 17:26

En kuunnellut, mutta eilen katsoin eduskunnan kyselytunnin. On kyllä melkoinen teflonhallitus tämä Sipilän hallitus, ihan kuin eivät ymmärtäisi mitään, toistavat samaa jargonia jokaisen suusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2015 - 07:56

Kuuntelin puheen,puhe oli hyvä,mutta vain puhetta.

Lähteet:
oma kokemus