Naiset ehostatteko itseänne päivittäin? Mitä miehet mieltä meikkauksesta?

www.iltalehti.fi/pinnalla/20...2_iq.shtml

Näin se meikkaus muuttaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2015 - 07:41

En meikkaa päivittäin.Viimeeksi tein meikin 3 viikkoa sitten,kun menimme tupaantuliaisiin.Miulle riittää puhdasiho,hiukset ja vaatteet.Juhliin on kiva meikata ja mieheni toimii makutuomarina.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Kiitos mukavasta vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2015 - 00:45

En ehosta, sillä atoopinen ihoni ei jokapäiväistä meikkaamista siedä. Vaikka sietäisikin ei meikki pysyisi kuitenkaan töissäni kaikken aikaa ja kaikissa tilanteissa naamallani. Senverran hiostavaa se joskus on. Tästäkään syystä en, huulipunan käyttöä lukuunottamatta, ehosta joka päivä. Huulianikaan en tosin punaa kuin kaupassa, kirjastossa, ym. niidenkaltaisissa, kodin ulkopuolisissa paikoissa käydessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2015 - 16:40

Kyllä ehostan ja joka päivä, etenkin jos olen ihmisten ilmoilla :) Meikki on mulle aamun ehdoton juttu ja ilman meikkiä tunnen oloni alastomaksi. Miksipä sitä tyyliään muuttamaan, kun olen nuoresta asti meikannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2015 - 16:24

Valitettavasti en, mutta tietenkin pitäisi tehdä näin. Näkeehän lopputuloksen girasolin antamasta linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2015 - 17:28

En ehosta enää päivittäin, työelämässä ollessani kyllä ehostin töihin lähtiessäni mutta en vapaapäivinä. Noinhan sitä aina kuvataan meikin tuomaa muutosta, vaikka hiukset eivät ole molemmissa kuvissa laitetut, joten kuvissa ei ole kysymys pelkästä meikistä vaan myös hiusten vaikutuksesta ulkonäköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2015 - 09:12

Ehostan arkena, viikonloppuisin jos en ole mihinkään juhliin, reissuun tms. lähdössä niin sitten mennään ihan naturellina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2015 - 18:07

En, olen luonnonlapsi. Ihoni ei kestä paklausta, eikä hermoni meikin tekoa, enkä oikein osaakkaan. Joskus erittäin harvoin, mutta silloin pitää olla todella hyvä syy. Seuraavat päivät ollaankin sitten punanahkoja ja särkisilmäisiä. Minulle riittää, että on puhdas iho, hiukset, kynnenaluset, hampaat ja vaatteet. Ja iloinen asenne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2015 - 08:57

Kauneus on kokonaisuus. Meikkaaminen piste i:n päälle. Toki osaava voi saada myös ihmeitä aikaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2015 - 03:30

eettisesti meikkaus on pahasta.hyi hyi

Lähteet:
oma kokemus