Uskotko, että viikko sitten Helsingissä mystisesti kadonnut 27 v. tsekkiläisnainen vielä löytyy vahingoittumattomana?

Lisätty: 17.09.2015 - 16:09

Kadonnut nainen on msn-uutissivuston mukaan nähty viimeksi Espoon Nuuksioon vievässä bussissa katoamispäivänä klo 10.20 ja tiedetään, että nainen on bussissa vaihtanut nahkatakin pun. retkeilytakkiin ja harmaaseen hikinauhaan. Muut vaatteet nainen on sullonut kassiin. Poliisi ei epäile rikosta.

Lisätty: 22.09.2015 - 13:41

Katoamispäivänään Nela oli lähettänyt tekstarin äidilleen, mutta ko. viesti oli ollut tavallinen. Nelasta on tehty havaintoja Turussa, Tampereella, Seinäjoella ja jopa Lontoossa. Poliisi ei kommentoi asiaa. Kuitenkin on selvää, että Nelan katoaminen ei ole harkittua, koska Nelalla ei ole mukanaan passia. Pohjoismaiden välillä on vapaa liikkuvuus, joten moni asia on mahdollinen.Toivon omasta ja Nelan lähisukulaisten ja tuoreen aviomiehen plsta, että Nelan katoaminen saisi hyvän lopun.

Avainsanat: etsintäpartio katoamisilmoitus poliisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.09.2015 - 07:53

En usko hänen enää löytyvän elossa aikaa on kulunut liikaa.Miksi juuri avioitunut nainen haluaa kadota ja tuottaa tuskaa läheisilleen,en voi käsittää.Tää tapaus on kyllä hyvin outo.

Lähteet:
pähkäily

Kysyjän kommentti

Olen kissaäidin kanssa Nelan katoamisesta jokseensa samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2015 - 01:50

Tuskinpa, ellei sitten ole itse tahallaan "kadonnut".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2015 - 15:09

Eipä löydy ellei todellakin ole omasta vapaasta tahdostaan kadonnut. Vastaavista tapuksista on liian paljon huonoja esimerkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2015 - 16:04

Jotenkin omituinen tapaus...Olisikohan itse halunnut kadota?Ja sitten ehkä käynyt jotain...Ikävää jokatapauksessa.