Työntekijät marssivat huomenna Cittareista ulos.Mitäpä, jos esim.sairaaloiden henkilökunta tekisi saman?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...6_uu.shtml

Lisätty: 11.09.2015 - 18:05

Ymmärrän kyllä, että säästää pitää.Mutta että pientuloisten selkänahasta?Metsään kyllä menee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2015 - 06:07

Hallitus taisi kaivaa itselleen melkoisen kuopan päätöksillään.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.En ole yhtään hallituksen kaveri tällähetkellä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2015 - 10:08

jossain aloissa ei tuo ulosmarssi ja lakko käy, mutta tuo 15 minuutin protesti ei tee kyllä kesää ei talvea, järeämmät aseet kansalta..
Jotta Hallitus tietää, varsinkin tää komlen kopla SSS miehet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2015 - 12:11

Katastrofi siitä syntyisi jos sairaaloiden henkilökunta marssisi ulos työpaikoiltaan edes hetkeksi vastalauseena hallituksen palkanalennuspäätöksille. Siksi en uskokkaan tälläista tapahtuvan. Samaan taisi myös hallitus uskoa uskaltaessaan tehdä näitä palkkapäätöksiään. Muutenhan he olisivat keksineet toisenlaisia keinoja vähentää ihmisille tuloistaan käteen jäävien eurojen määrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2015 - 14:41

Köyhät köyhtyy entisestään ja hullummaksi menee meno kokoajan :( Tuskinpa sairaalan väki kuitenkaan marssii pihalle vaikka aihetta olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2015 - 17:29

Eivät nämä ns. säästötoimenpiteet työntekijöitä tietenkään miellytä. Mutta, totta tosiaan jotain on kuitenkin tehtävä ja myös saatava aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2015 - 23:08

Valitettavasti pikkupalkkainen hoitohenkilökunta ei ole samassa asemassa muiden työtätekevien kanssa lakon suhteen. Minusta on kummallista kun kolmen kopla ajattelee, että pienituloisia yhä köyhdyttämällä ja viemällä ostovoimaa saadaan maa kuntoon. Ensimmäisenä pitäisi puuttua omistavan luokan ahneuteen, eikä jo kovilla olevien vähäisiin tuloihin ja etuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2015 - 09:03

Lakko-oikeutta ollaan viemässä mitä ihmeellisimmillä selityksillä. Ymmärrän että sairaaloissa, palo- ja pelastustehtävissä sekä poliisissa pitää turvata joku perustaso. Mutta sillä varjolla ei voi viedä työtaistelumahdollisuutta. Työntekijältä viedään aivan kaikki, ellei ole mahdollisuutta taisteluun.