Pakolaisia virtaa maahan kuin maahan. Ja pakolaisia tulee myös Suomeen. Mikä on panoksesi pakolaisten hyväksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2015 - 08:05

Meillä oli juuri kirkon järjestämä vaatekeräys, jonne vein syksy/talvivaatteita eteenpäin toimitettavaksi. Pienen summan rahaa laitoin SPR:n tilille myös. Paikkakunnallemme ei vielä ole tullut uusia pakolaisia, mutta mikäli tänne tulee, niin mahdollisesti taas ilmoittaudun vapaaehtoistyöhön, kuten tänne aiemmin tulleiden pakolaisryhmien aikaankin.

Kysyjän kommentti

Tanneli antaa pakolaisille apua, kun tanneli lahjoittaa vaatteita ja näin kysymykseen saatiin oikea vastaus, Pieni apu on paras apu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2015 - 12:31

En osaa oikein suhtautua asiaan järkevästi.Mietin vielä kantaani kyseiseen asiaan.KUITENKIN. Meillä kaikilla on velvollisuus auttaa hädässä olevaa.Voin itse joutua joskus autettavaksi....Ja silloin olen varmasti avusta kuin avusta kiitollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2015 - 19:03

Minun panokseni pakolaisille on ainoastaan ja vain se, että hyväksyn heidät enkä narise siitä, että omalle asuinpaikkakunallenikin perustettiin noin vuosi sitten useammalle sadalle pakolaiselle vastaanottokeskus. Rahaa, ja muuta tukea annan heille vasta kun oman maamme kansalaisten joukossa on apua kipeästi tarvitsevia huomattavasti nykyistä vähempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2015 - 23:15

Maksamillani veroilla rahoitan pakolaisia, se saa riittää. Luin lehdestä, että pakolainen tulee maksamaan vuorokaudessa 40 €, olisipa kaikilla suomalaisilla yhtä hyvin, vaan ei ole ja saavat tulla paljon vähemmällä toimeen, mutta eipä heille keräyksiä järjestetä. Ainoa apu heille taitaa olla ruokajono.