Jaettu kylpyhuone, millaisia?

Olen tässä nyt katsellut edullisia hotelleja Lontoosta ja hyvinkin monessa on jaettu kylpyhuone. Kun en koskaan tällaisessa ole ollut, niin onko näissä tapauksissa yleinen kylpyhuone/suihkutilat jossain käytävällä? Ja kai miehille ja naisille omat :)? ja tarkoittaako tämä, että huoneessa on kuitenkin oma wc?

Avainsanat: jaettu kylpyhuone hotelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.09.2015 - 15:45

Englannissa tämä YLEENSÄ tarkoittaa sitä, että muutamalla huoneella on yhteiskäytössä WC / suihku.Hyvin on pelannut,koska oven saa lukkoon...Käytävällähän ne sijaitsevat sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2015 - 07:50

Yleensä sekä wc ja suihkut näissä yhteiskäytössä käytävällä. Joissain saattaa olla kahdella huoneella yhteinen wc-suihkutila huoneiden välissä, oven saa viereiseen huoneeseen lukittua silloin kun käyttää tiloja, ongelmana se että aina on joku, joka ei muista avata oven lukitusta poistuessaan tiloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2015 - 11:51

Ilmeisesti aika yleinen käytäntö Lontoossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2015 - 12:58

Oslossa olen ollut sellaisessa. Hyvin toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2015 - 00:47

Friscossa koin pahimman; piti sitoa muovipussit jalkoihin, että sinne voi mennä ... suihkutilan lattialla oli vihreää levää :)