Onko Sara Forsberg mielestäsi turha julkkis? Ja, jollei Sara ole mielestäsi turha julkkis, niin perustelethan ko. mielipiteesi Sarasta.

msn uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 03.09.2015 - 20:06

turha mikä turha, nostan kuitenkin hattua yrittämiselle, rohkeudelle ja ennakkoluulottomuudelle, kuka ikinä olisi voinut uskoa että noilla osaamisilla olisi jotan sellaista käyttöä että voi elättää itsensä ;)

Kysyjän kommentti

Minulla ei ole täydellistä kuvaa Sarasta. Kun Sara astui julkisuuden valokeilaan, niin YouTubesta löytyi videopätkä, jossa Sara puhui taitavasti useita eri kieliä. Sittemmin olen kerran katsonut jotain ohjelmaa, jossa Sara esiintyi livenä ja ainakin ko. live-esitys oli katsomisen arvoinen. En ole Sara fani, muttei Sara inhotakaan eli olen samaa mieltä amun kanssa, että pitkälle on Sara päässyt oma-aloitteisuudella ja yritteliäisyydellä. Tvsti Saran matka tähtiin jatkuu. Aina parempi tuoda Suomea maailmankartalle kuin maailmakartalta pois!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2015 - 16:16

Piti googlaa, että kuka mahtaa olla kyseessä, ihan tuntematon mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2015 - 18:00

No ainakin se nainen on röyhkeä ja hävytön.Kyynärpäätaktiikalla tuntuu saaneen osan maineestaan... Matkii hyvin milloin mitäkin... Toisaalta papukaijakin osaa matkia...Jos pitää tuonoloisesta viihteestä, varmaan ihan oo koo.Mainostetaan,että on päässyt pois Suomesta.No,kuka vaan pääsee,kun ostaa lentolipun.Minuun ei kolahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2015 - 18:26

Smokahontas alias Sara Forsberg alias Saara kuuluu sarjaan turhat julkkikset. Sellaisena hän tulee pysymäänkin ellei satu joskus vanhempana tekemään muutakin kuin kehnolaulamaan, mukamasmatkimaan eri kieliä ja sähläämään siinä sivussa niin täällä kuin Usa:sakin yhtä ja toista mitkä ei koskaan tule jäämään historiankirjoihin merkittäviä juttuina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2015 - 23:50

No, eihän se Sara tyhmä ole kun hömpällä pärjää, vaan ne jotka häntä tuolla hömpällä elättävät......ja tekevät hänestä julkkiksen.