16 v. hyökkäsi lastenrattaita työntävän naisen kimppuun ja yritti raahata naisen eilen metsään Hämeenkyrössä. Mitä voi enää tehdä?

mtv3 uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 03.09.2015 - 20:09

nämä uutiset tulevat valitettavasti olemaan arkipäivää tulevaisuuden monikulttuurisessa suomessa :( tosin uutiset ovat nykyään usein ihan tietoisestikin mielipiteitä muokkaavia, ei niinkään tietoa jakavia.

Kysyjän kommentti

En tiedä väärintekijän kansallisuutta ko. tapauksessa, mutta sen tiedän, että tyyppi on yrittänyt samaa rikosta tms. myös aiemmin. Arvelen, että merkitystä rikollisuuteen saattaa olla sillä, että mistä maasta pakolaisia otetaan Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2015 - 18:40

Ei mitään.Liian vähän hoitopaikkoja mieleltään sairastaville ihmisille.Ja vaikka haluaisi hoitoon,saa kuulla,että jonossa on edellä sata ihmistä.Ainakin.Ja sitten ,kun teet jotain -niinkuin tämä kyseinen tyyppi- joutuu puhutteluun tai putkaan / täysin väärin ja väärät lähtökohdat korjata yhtään mitään.Reitti valmis entistä suurempiin ja pahempiin tekoihin.Ja päättäjät sanoo "VOI VOI".Kun ei oo sitä rahaa.Koita nyt jaksaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2015 - 13:14

Niimpä.. mitä voi enää tehdä? Eipä juri muuta kuin toivoa, päättäjien saavan kaivettua jostain (ei kuitenkaan kansan köyhimmän osan kukkaroista) senverran rahaa, että kaikki mieletään sairaat saisivat tarvitsemaansa hoitoa ennekuin tuo sairaus ajaa heidät yhteikuntaa järkyttäviin tekoihin.