80-luvun muoti tekee taas tuloaan! Huh...Mitä mieltä naiset erityisesti?Miksei miehetkin...

www.iltalehti.fi/muoti/20150...5_mu.shtml
Kuka voisi unohtaa ne huimat olkatoppaukset....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2015 - 10:33

Ne olkatoppaukset, röyhelökaulukset ja salihousut.. voi siisus.. en paremmin tule ja sano. Inhosin niitä jo 80:tä luvulla ja inhoan edelleenkin. Onneksi kaupoissa on nykyisin muitakin vaihtoehtoja tarjolla, eikä valmisvaatteiden hankkian tarvitse vaivautua tuunailemaan ostoksiaan, että kehtaisi pitää niitä päällään.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2015 - 13:28

Muistan ne kaameat määrät olkatoppauksia, joita piti jokaiseen vaatteeseen laittaa, ja ne kirjavat salihousut!! Mieluummin ohittaisin ko. vuosikymmenen vaatetuksen, mutta onneksi nykyään ei tarvitse olla täysin muodin orja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2015 - 16:05

Vanhoja tulee muotiin..nyt sitten tämä 80-luku..kaupathan tästä hyötyy,kun taas ostetaan muotivaateita...
En kyllä meinaa muotia seurata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2015 - 07:14

Muoti on muotia ja kyllä minäkin muotia mielelläni seuraan. Laadukkaat trendivaatteet vaan maksavat hurjasti, joten tässä mielessä viimeisintä muotia on mahdoton seurata. Pidän itse helppokäyttöisistä ja mukavista vaatteista. Housut, paita ja viileämmillä säillä takki kuuluvat perusvaatteisiini.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2015 - 07:16

Olkatoppaukset on kamalinta mitä tiedän, samoin röyhelökaulukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2015 - 10:58

Muoti palaa aina uudestaan ja uudestaan pikku muunnoksin, mut onneks en niin kauheasti muodin perässä juokse.
Mut kiinnostun kyllä erikoisista vaatteista, niin oli jo nuorempanakin, erotun ja eroituin kyll joukosta, hiukan oon iän myötä koittanut itseäni hillitä, mut hieman..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2015 - 08:44

Kun omistaa kolme erilevyistä solmiota, niin aina on yksi oikean mallinen solmio kaapissa. Onhan paljon perusasusteita ja vaatteita jotka eivät paljon vuosien aikana muutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.09.2015 - 20:12

haikeana muistelen aikaa kun elämä oli vielä edessä ja koko maapallo ei ollut tuhon tiellä, jos oli niin ei sitä koko aikaa joka torvella toitotettu ;)