Mitkä mahtavat olla Jaajon omat ajatukset mm. siisteydestä tai tuoreudesta ?Voisiko asiaa katsella jostakin muusta kulmasta?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...6_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2015 - 23:11

Ihmettelen suuresti sitä miksi Jaajo Linnonmaasta on outoa että Stomanin Herkussa Helsingissä on roskis jonne juuresten ja vihannesten ylimääräisiä osia voi heittää luvan kanssa pois. Minusta tässä ei ole mitään outoa. Kun ostettavista juureksista ja vihaneksista saa heittää roskiin ne osat joita ei voi hyödyntää riuanlaitossa edistää vain niiden myyntiä. Näin myös ne juurekset ja vihanekset joissa on esim. huonoja kohtia tulee ostetuiksi. Teen itsekkin, aina kun se vain on mahdollista, samoin kuin Stokmanin Herkussa asioivat minkkiturkki päällä olevat mummot.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2015 - 20:30

Teetkö sinä samoin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 08:06

Olen nähnyt tälläisen jätelaatikon paikallisessa city-marketissa.Kukkakaalista olen irrottanut liiatlehdet pois jo kaupassa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 17:44

En tee samoin, sillä lähikaupassani ei tällaista roskista löydy :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 20:31

Meilläpäin näitä roska-astioita ei vielä löydy, mutta ehkäpä joskus tulevaisuudessa ylimääräiset naatit voin heittää pois jo kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 22:01

Kyllä löytyy kaupoista näitä roska-astioita... asiakkaat hyödyntävät kukkakaalissa esim. on paljon ei syötävää..toisilla on jopa puukko mukana,että on helpompi karsia..ite otan käsineen turhat pois..