Mies asunut hotellissa 20 vuotta.Mitä ajatuksia teissä herättää?

www.iltalehti.fi/asuminen/20...7_an.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2015 - 17:40

Jokainen taaplaa tyyliillään, pääasia kuitenkin on, että on katto pään päällä :)

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2015 - 20:28

Ensinnäkin juttu oli mukava ja fiksun näköinen hotelliasuja. Olen lukenut vastaavan jutun jostain sairaseläkkeelle siirtyneestä entisestä toimittajanaisesta jokunen vuosi sitten. Em. juttu herätti monenlaisia tuntemuksia, koska ko. naisihminen kertoi avoimesti menneen elämänsä vaikeuksista jne. Asuinpaikka naisella oli jokin Helsingin keskustan hotelli. Ja by the way vaatiiko paljon osaamista laittaa linkki, joka ohjaa jollekin sivulle, niin kysymykseen?

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 16:57

Ensimmäinen ajatukseni oli, että se on kallista :D Ei se kai sitten ole, näitä tuppaa aina välillä kuulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 18:32

No joo saahan sitä jokainen asua missä haluaa, mutta ei olisi minun juttuni. Kyllä minun kodissani täytyisi olla oman ruuanlaittopaikkakin. En haluasi aina syödä muiden laittamia ruokia vaikka ne hyviä olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 20:27

Viikko hotelliasumista maksimissaan riittää minulle. Kyseinen herra on asumismuotonsa vapaaehtoisesti valinnut, joten hänen osaltaan kaikki ok.