Prinsessa Madeleine muutti lasten kanssa Lontooseen. Pitäisikö Madeleinen Ruotsista poismuuttoa pitää surullisena uutisena?

Avainsanat: prinsessa madeleine

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2015 - 23:33

Se, että Madeleine muuttaa perheineen Ruotsista Englantiin ja siellä Lontooseen on tuskin surullinen juttu edes Ruotsalaisille niin miksipä meidänkään sitä sellaisena tulisi pitää. En usko, että Madeleine kokonaan synnyinmaataan unohtaa, niin kuin en usko muidenkaan synnyinmaastaan muualle muutavien unohtavan. Kyllä se aina siellä jossain sydämmen pohjalla on se rakkaus synnyinmaahan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2015 - 22:48

Hänellä ei käsittääkseni ole virallisia velvotteita/edustustehtäviä hovin puolesta?Ja jos pitää paikkaansa,että mies elättää perheensä...Mikäs siinä.Ihmiset muuttavat työn perässä jatkuvasti.Niin nyt myös Madde,koska miehensä bisnekset ovat etupäässä Lontoossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2015 - 06:56

En sure asiaa, puolestani saa asua missäpäin maailmaa haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2015 - 13:17

En sure ja jokainen tehköön omat ratkaisunsa, olkookin sitten prinsessa taikka ei.