Uskotko suomalaisiin kummitustarinoihin, joita näyttää löytyvän ympäri Suomea?

yliluonnolliset ilmiöt tai em. ilmiöihin rinnastettavat asiat, autiot tehtaat, autiot sairaalat, tietyt alueet, menneet tapahtumat

Lisätty: 27.08.2015 - 20:33

Katsoin lapsena salaa yliluonnollisia elokuvia itseäni useita vuosia vanhemman serkkupojan ja hänen girlfriendinsä kanssa. Tuo oli pakko kokea ja yl. aina tuli pelkotiloja em. leffojen jälkeen. Muistan pätkiä em. leffoista enkä katsoisi yhtä ainoatakaan ko. elokuvista enää.

Ja sitten asiaan:

Lähdin perheeni kanssa kesällä lomalle vieraalle kesämökille. En muistanut, että mitä olin tuolla mökillä joitain vuosia aiemmin kuullut. Kun muu perhe kalasteli tuolloin kauempana järvellä, niin kuulin outoja ääniä useampana päivänä. Ääni tuli kauempaa eikä se ollut välttämättä ihmisen ääntelyä. Mökin lähellä on sankka metsä ja yhdestä mökin ikkunasta näkyy autiotalo. Nyt, kun lähdimme samaiselle mökille, niin en muistanut menneiden vuosien tapahtumia. Mökillä tapahtui tällä kerralla outoja asioita ja kirjoitan tapahtumista vain niukasti. Mukana mökillä minulla oli maailman rakkain otus, lähes täysi-ikäinen pieni metsäneläin ja se, miten eläin yllättäen ja äkisti kuoli, niin ei mene koskaan jakeluuni. Soitin myös Eviralle ja kysyin neuvoja, mutten kuitenkaan voinut rakkaan eläimen jäännöksiä lähettää eteenpäin, koska halusin säilyttää eläimestä jäljellä sen, mitä eläimestä on jäljellä. En saarnaa kenellekään omasta uskosta, mutta en palvo pahoja asioita. Spiritismiin en ole koskaan osallistunut enkä vármasti osallistukaan. Mökillä, jolla lomailimme, niin on tietysti ovissa lukot ja ikkunat ovat kiinni, mutta en aio palata ko. mökille enää koskaan. Luin netistä ikävistä asioista ko. paikkakunnalla, mutten ole valmis paljastamaan ko. paikkakuntaa, koska en halua sekaantua mihinkään nykyistä suurempaan asiaan. Eli aiemmin en tiennyt, että ko. paikkakunnasta liikkuu ikäviä asioita jne. Löysin tietoa ikävistä tapahtumista netistä. Eläimeen ei saa henkeä ja oma mielenterveys meni viikoiksi. Olen kuitenkin selvinnyt tapahtuneesta terveydenhoidollisten toimenpiteiden turvin. Annan napsun lukijoille vinkin. Eli, kun olette lähdössä lomalle ja, jos jo lomallelähtiessä tunnette, ettei lomalle kannata kuitenkaan lähteä, niin älkää lähtekö lomalle, vaikka menettäisitte rahaa.
Jos uskoo hyvään, niin hyvä pysyy ja, jos uskoo pahaan, niin paha jää. Tapaturmia menee ja tulee, ihmisiä vammautuu ja/tai kuolee. Eläimet loukkaantuvat, mutta usein eläimiä voidaan auttaa. Älkää käyttäkö alkoholia tai suuri määriä rauhoittavia, jos liikutte liikenteessä autolla, pyörällä, uitte tai veneilette. Pitäkää järki päässä älkääkä liikkuko myöhään illalla tai yöaikaan yksin. Pitäkää lapsistanne, itsestänne ja lähiomaisistanne huolta. Älkääkä säästelkö aina asioissa, joissa pitäisi säästää. Eli, jos ette voi pitää lomaa, niin peruuttakaa loma ja siirtäkää lomallelähtöä, vaikka köyhtyisitte ja odottakaa lomallelähtöön sopivampaa/sopivaa hetkeä. Luottakaa intuitioon älkääkä hätäilkö tai kiirehtikö liikaa. Uskokaa mihin haluatte, mutta älkää käyttäkö uskoanne väärin, koska näin, kun teette, niin vahingoitatte heitä, jotka ovat viattomia.Turvallista syksyä kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2015 - 16:58

Uskon. Omakohtaisia yliluonnollisia kokemuksia. Pyrin tieteen keinoin selittämään asiat niin pitkälle kuin mahdollista, mutta on ollut tapauksia kun ei ole luonnollista selitystä löytynyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2015 - 16:36

Kyllä uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2015 - 19:10

En usko, yliluonnollisille asioille löytyy yleensä hyvin luonnollinen selitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2015 - 23:46

En usko, sillä kuten tanneli jo tuossa yllä sanoikin niin kaikelle yliluonolliselle löytyy aina luonollinen selitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2015 - 23:42

en usko, jos kyse ei ole nykyisestä hallituksesta ;)