Oletko ihastunut, vai vihastunut suuren suosion saavuttaneisiin sisustusteksteihin? Onko sinun kodissasi niitä?

Avainsanat: sisustustekstit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2015 - 16:59

Mielestäni niistä on kadonnut hohto ja ne ovat järkyttävän imeliä. Itsellä ei ole koskaan ollut, eikä tule.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä: sisustustekstit on järkyttävän imeliä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2015 - 06:15

En ole ihastunut, en myöskään vihastunut, mutta omaan kotiin en sisustustekstejä halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2015 - 09:15

Vallilan tekstiilit ovat ilmeisesti aina muodissa, mutta juuri em. tekstiilejä ei minulla ole. Toisen asuinkerroksen ikkunaverhot ovat trendikkäät, mutta toisen kerroksen ikään kuin poissa muodista - valitettavasti.

Lähteet:
Eurokangas nyt ja vuosia sittea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2015 - 16:34

Eipä ole kodissani tekstejä ja tuskinpa tuleekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2015 - 17:06

En oikein osaa nähdä näitä sisustustekstejä meillä...Johonkin esim. suurempiin yleisiin iloihin tai vaikka ravintoloihin ne sopivat mielestäni paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2015 - 23:44

en piittaa sellaisista ollenkaan, en ole edes noteerannut moisia, joten ei ihastuta eikä vihastuta, arvelen ettei niitä kauaa jaksa katsella joten tietää rahanmenoa ;)