Posse jatkuu mtv kolmosella tuotapikaa. Oletko malttamaton uusien jaksojen odottaja vai ovatko uudet jaksot sinulle ihan sama?

mtv3 ohjelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2015 - 18:20

Possen ensimäinen tuotantokausi oli niitä harvoja ohjelmia jotka viimevuosina olen mtv3:selta katsonut ja se kolahti minuun korkealta ja kovaa. Tykästyin siihen ikihyvikseni. Se oli minusta hauskin viihdeohjelma aikoihin ja siksipä odotan tätä uutta tuotantokauttakin innolla. Aijon katsoa siitäkin kaikki lähetettävät jaksot tavalla, tai toisella.

Kysyjän kommentti

Katsoin Possea aina, kun se oli mahdollista. Suihkukohtaukset eivät olleet koskaan rivoja, vaan saivat aina vähintäin hymyn huulille. Julkkikset tekivät hurjia temppuja. Itse temput olivat hienoja, mutten pitänyt siitä, että nimenomaan julkkikset vaaransivat henkensä ko. temppuja tehdessään. Katson Possea aina kuin mahdollista tulevaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2015 - 20:27

En jaksa innostua, taisin yhden pätkän tätä ohjelmaa katsoa ja se riitti minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2015 - 22:47

Ohjelma oli yhtä suihkua...Ei kuulu suosikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2015 - 16:30

En ole yhtäkään jaksoa katsonut, joten en tiedä ko. ohjelmasta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2015 - 16:32

Eipä erikoisemmin kiinosta..huumori menee välillä yli lipan..