Mieheni lentää huomenna työn vuoksi Köpikseen .Kuinka kestätte pidemmän eron rakkaasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2015 - 10:58

Kestäisin eron kyllä,kun työtä on tehtävä vaikka se joskus vaatii irtaantumista perheestä ja puolisosta.Tosi rakkaus kestää ja sitkistyy.Jälleen näkeminen ,se vasta ihaa onkin.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Ero pakko kestää...Viikot vaan menee NIIN hitaasti....Kiistos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2015 - 18:19

Ei ole omaa rakasta, niin ei tarvitse ikävöidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2015 - 23:24

Iloitsemalla jo lähdön aikana jälleennäkemisen hetkestä. Sen avulla minä olen kestänyt pisemmät erot rakkaistani (ukostani & pojastani) ja tietenkin puhelimen avulla. Se että olen erossaolon aikana voinut soittaa rakkailleni edes kerran on auttanut myös kestämään eropäivät suuremmitta suruitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 17:01

Itse olen vain tyytyväinen omasta rauhastani silloin kun mies lähtee työreissuun. Ja suoraan sanottuna odotan välillä innolla että herra lähtisi. Sitten kun olen yksin, luen kirjoja, katson leffoja, nautin hiljaisuudesta ja teen omia juttujani. Tekee hyvää olla erossa välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2015 - 22:33

Nauttisin yksin olosta..että olisi ihan omaa aikaa..