Viime hetken lottorivillä 46. miljoonaa euroa. Lottopotti meni Turkuun. Olisiko meillä vihdoin kadehtimisen aihetta?

Lisätty: 20.08.2015 - 06:11

Melkoisesta voitosta on kysymys, jos ymmärtää ajatella, että jo milj. euroa on valtava rahasumma. Voittajan puolison mukaan "voittaja" oli tärissyt tunnin ajan sen jälkeen, kun voittajalle oli ilmoitettu voitosta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 22.08.2015 - 00:08

yritin saada tuon summan oikein neljällä eurolla, sain vain 7.50 euroa, kamala pettymys ja kateus iski heti päälle ;)

Kysyjän kommentti

Minä taas en menettänyt eurokaan enkä näinollen myöskään saanut lottovoittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2015 - 19:48

En voi kadehtia,kun en koskaan lottoa.Eli tarkemmin ajatellen ,olen säästänyt aika lailla....
Toivottavasti raha tuo hänelle kaikkea hyvää.Eikä kovin paljon pahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2015 - 20:51

Lottoan säännöllisesti ja mulle riittäisi huomattavasti pienempi voitto. Tuollaisen rahamäärän kanssa tulee ongelmia, jos ei osaa pitää voittosummaa omana tietonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2015 - 07:03

Lottoan satunnaisesti. Ei rikkaus aina onnea tuo, joten pienempikin rahasumma riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2015 - 10:10

Olisihan se olut kivaa, että tuo lotton 46 miljoonainen päävoitto olis osunut omalle kohdalle, mutta kun ei osunut niin ei osunut. Ei sen saanutta Turkulaista kannata kadehtia, sillä sellainen ei vie kuin yöunet ja tee hulluksi.