Onko sinulla ajatuksia Nina Mikkosesta?

msn uutiset

Lisätty: 19.08.2015 - 15:04

Timo T.A. Mikkosen taaksejäänyttä uraa ei voida pitää vähäpätöisenä. Nina Mikkonen on kaunis ja valoisa ihminen ja Nina Mikkonen tekee arvokasta työtä miehensä sairastumisen vuoksi. Mikkosten pojat ovat kivannäköisiä poikia enkä tiedä kummankaan pojan ongelmista. Jos em. kaltaisia ongelmia on, niin Nina Mikkosen työ on vieläkin arvostetumpaa.

Avainsanat: timo t.a. mikkosen puoliso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2015 - 09:40

Erittäin reipas ja uuttera nainen, joka jaksaa huolehtia miehestään ja lapsistaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2015 - 18:08

Muistan, kun alkoi seukkaamaan Mikkosen kanssa;parturista tehtiin välittömästi diplomikampaaja....Taitaa olla aika voimakastahtoinen nainen.Eikä varmaankaan ole viime vuosina ollut helppoa.Erityislapsi ja erikoinen jatkuvaa apua tarvitseva mies.Tavallaan nostan hattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2015 - 23:26

Voimakastahtoinen ja rohkea nainen jonka aitoa rakkautta Timo T.A. Mikkosta kohtaan ei voi epäillä sillä ilman aitoa rakkautta hän tuskin olisi tämän omaishoitajan jatkanut kauaankaan. Myös erityislapsen hoito vaatii omalla tavallaan jaksamista ja sitä Ninalla tuntuu riitävän. Hänen laisiaan vahvoja jaksajia on Suomessa kuitenkin paljon muitakin jotenka ei nosteta Ninaa jalustalle, yli muiden jaksajien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2015 - 10:05

En voi sietää Mikkosten perhettä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2015 - 00:16

tuo nainen kyllä pärjaa tulevaisuudessakin, varsinkin sitten kun on omillaan.