Alexander Stubbin kotiin Espoon Haukilahdessa tunkeuduttiin viime yönä ja perhe oli kotona. Mitä mieltä olet tästä tuoreesta uutisesta?

MSN uutiset

Lisätty: 19.08.2015 - 15:08

Mikäli ymmärsin ko. uutisen oikein, niin Haukilahdessa oli tehty ilkivaltaa useassa eri osoitteessa suurinpiirtein samoihin aikoihin. Ja arvelen, että Stubbin vaikutusvalta on pienentynyt Stubbin pääministerin ajoista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 22.08.2015 - 00:21

tällainen toiminta voi olla tulevaisuudessa paljon tavallisempaa kuin nykyään, päättäjät eivät käsitä että kun ihmiset syrjäytyvät oikein kunnolla, nälkä ja epätoivo synnyttää vihaa joka sitten purkautuu toisinaan ikävällä tavalla, meillä kerkesi muutaman vuosikymmenen olemaan sellainen ajatus että kaikista pidetään huolta, nyt tuosta on luovuttu koska osa väestöstä haluaa enemmän kun on tarvitsee, eli pieni hyvinvoinnin tasaaminen ei olekkaan enää kovin suosittua tai tavoiteltavaa. ahneus pilaa aivan kaiken :(

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2015 - 20:08

Missään lintukodossahan emme elä....Harmillista, vaikka sattuisi kenelle.
Tosin tuskin ihan kenenkä vaan Matti Meikäläisen kotiin murtautujista uutisoitaisiin ainakaan näin runsaasti...Onneksi ei henkilövahinkoja...Stubilla lienee varaa hommata uudet ikkunat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2015 - 23:52

Kuten girasol jo sanoi häiriköiden tunkeutumisesta Epoon Haukilahdessa sijaitsevaan taloon ei olisi tullut niin isoa medisuutista kuin tuli jos se olisi ollut jonkun muun kuin Alexander Stubbin ja hänen perheensä koti. Ikävä, mutta tosi juttu tämä. Tapauksesta syntynyt uutismylläkkä kertonee jotain siitä miten vähän tavallisten kansalaisten tapahtumat mediamaailmaa kiinnostaa. Onneksi siinä rytäkässä ei kuitenkaan tullut henkilövahinkoja ja Aleksander poju saanee ministerinpalkoillaan hankittua uudet klasit kotiinsa rikkimenneiden tilalle toisin kuin joku työtön herra, tai rouva tuntenaton mitättömällä työttömyyskorvauksellaan.