Onko näistä nähtävyyksistä mikään tuttu? Ja minne haluaisit näistä mainituista matkustaa?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...5_ma.shtml

Itse olen vieraillut Alhambrassa ja Venäjän mainituissa nähtävyyksissä.Hienoja ovat kaikki!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 22.08.2015 - 00:24

suurin osa oli tuttuja, mutta käymättä ne vielä ovat, ja taitavat jäädäkin, ovat liian kaukana ja kun saa valita, niin mieluummin lämpimään laiskottelemaan, syömään ja lataamaan akkuja,

olen huomannut että kun menee kohteeseen missä on paljon nähtävää, niin se on sitten sitä aikataulutettua nähtävyyksien katsomista koko homma ;) esim. lontoossa viimeksi, piti keretä näkemään vaikka mitä, oli museoita pilvin pimein, linnoja, vankiloita, sotamuseo ja jopa speakcorneri piti nähdä, samoin portopello roadin antiikkimarkkinat, 9 päivää ei riittänyt kuin raapaisemaan tuota suurkaupunkia, ja tietysti kaikki ostospaikat mukaan luettuna harolds, mikä piti tietysti nähdä kun siellä on tuhannen punnan t-paitoja myytävänä ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä kommentista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2015 - 17:26

Machu Picchu, Peru, Grand Canyon, USA, Angorin temppelialue, Kamodza ja Taj Mahal, Intia. Enää en Intiaa kovin perinpohjaisesti lähtisi tutkimaan, mutta Taj Mahalin voisin käydä tsekkaamassa. Kuten kaikki tietävät, niin Intian köyhyys ja kurjuus ovat ikävää nähtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2015 - 20:35

Näistä kymmenestä esimerkkipaikasta on tullut katsastettua Kiinan muuri, Taj Mahal, Colosseum ja Hagia Sofia. Tukholman ja Pietarin kohteet ovat myös läpikäyty, Iguassun putoukset ovat haaveena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2015 - 09:36

Vielä on kyseiset kohteet näkemättä.