Onko luonto suonut sinulle tänä kesänä ihmetyksen/ihailun aiheita?

Meillä parvekkeella lasten "vappuhyrrään" on hämähäkki seitittänyt yhteen joulutorttumaiseen propelliin pesän, siellä yksi muna. Saa vinhaa pyöritystä! Eilen ulkotuolille laskeutui hetkeksi täysin kullanvärinen sudenkorento, siivetkin kuin kultapölyharsoa. Luonto on ihmeellinen!

Lisätty: 19.08.2015 - 10:16

Sinitarrasin "Hämiksen" propellin liikkumattomaksi. Ahkerasti siirtelee munaansa sakarasta toiseen.

Avainsanat: luonnon ihmeitä luonnon ihmeitä luonnon ihmeitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2015 - 19:19

Nämä lämpimät säät ovat olleet kovasti mieleen. Harmi vaan, että tulivat esiin vasta koulujen alettua.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2015 - 16:31

Kun katselen terrierin ja pikkuruisen jäniksen leikkejä,en voi kuin ihmetellä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2015 - 20:30

Minä taasen olen ihmetellyt kantarellien valtaisaa määrää tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2015 - 09:33

Muutin jokin aika sitten uuteen asuntoon ylimpään kerrokseen ja täältä olen haltioissani katsellut etenkin iltaisin taivaanrantaa ihaillen auringonlaskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2015 - 22:31

Opettaessaan poikasiaan lentämään pihapöntössämme pesinyt kirjosieppoemo toi poikasensa takapihallemme. Aina meidän tullessamme ulos emo yritti houkutella poikaset kauemmaksi tässä onistumatta. Lopulta se antoi periksi ja niin saimme usean päivän ajan seurata poikaslintujen puuhaselua aivan jalkojemme vieressä. Luonto tuli näin harvinaisen lähelle ja se oli todella upea kokemus se.