Indonesialaiskone katosi matkalla Papuaan mukanaan 54 matkustajaa. Miten suhtaudut lentämiseen em. uutisen jälkeen?

msn uusimmat uutiset

Lisätty: 17.08.2015 - 17:33

Tänään uutisoidaan, että kadonnut lentokone on törmännyt vuoreen Papualla. Turman syy ei kaiketi vielä ole kenenkään tiedossa.

Lisätty: 17.08.2015 - 19:53

Koneen kyydissä oli 0,5 miljoonaa euroa käteistä rahaa ja ko. summa oli tarkoitus jakaa Papuan itäosan köyhille. (mtv3 tekstitv:n uutiset)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2015 - 22:10

Tilastojen mukaan lentäminen on turvallisin matkustusmuoto, mutta lentoyhtiöiden välillä on kuitenkin eroja. Ihan kaikkien yhtiöiden koneilla ei välttämättä kannata matkustella.

Lähteet:
www.planecrashinfo.com/accidents.htm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2015 - 17:40

Olen sitä mieltä,että kohtaan onnettomuuden varmemmin kotimaan liikenteessä, kuin ilmassa ja lentokoneessa! Ja jos lentokoneeni sattuisikin putoamaan,se olisi nopea ja varma loppu.Ei tarvisi jäädä kitumaan.
Jos alkaa pelkäämään,ei voi mennä minnekään.En siis ajattele juurikaan koko asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2015 - 06:17

Ei muuta mitenkään tähänastista suhtautumistani, jatkan lentomatkustamista kuten tähänkin asti.