Onko sinulla jokin mielipide Englannin kuningasperheestä? Ja, jos on, niin perustuuko mielipiteesi tietoon vaiko tuntemuksiin?

Lisätty: 15.08.2015 - 17:39

Uusimmassa Eevassa on juttu Englannin kuningasperheestä, jos kiinnostaa.

Avainsanat: kuningatar elisabeth prinssi charles prinsessa diana camilla kate william harry pippa etc.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2015 - 09:46

Raukkaparat.Toivottavasti tämä nuorempi sukupolvi osaa ja ymmärtää jo elää yhtään normaalimmin.Tai uskaltaa.
Vaikuttaa ainakin siltä, että tämä tuorein nuori perhe olisi jo hieman "lähempänä kansaa".Oletan,että Lady Dianalla oli asiaan suuri vaikutus.
Englantilaiset arvostavat kuninkaallisiaan kaikesta huolimatta.Monarkialla kun on pitkät perinteet.
Olen joskus keskustellut asiasta Englantilaisten ystävieni kanssa .

Kysyjän kommentti

Onhan tuolla Englannin kunikaallisten menneisyydessä tapahtunut ikäviäki. Charlesin väitetty suhde Camillaan, kaunis Diana, jota ei muu kuninkaallinen perhe koskaan ymmärtänyt ja Dianan yllättävä kuolema, Andrewin ja Sarahin ero ja mitä ties muuta. Hienosti ovat maallikon näkökulmasta käsitelleet skandaalinsa. Minulla ei ole tiettyä suosikkia enää, koska pidin Dianasta ja Dianan lapsista, kun ko. pojat olivat vielä pieniä. Katesta ja Williamista voi Englanti olla ylpeä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2015 - 22:08

En seuraa kuningasperheen elämää, joten en kommentoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2015 - 07:14

Ei mitään mielipidettä, en seuraa kuninkaallisten elämää mitenkään aktiivisesti.