miten voin hankkia poikaystävää, kun en tunne ketään?

Avainsanat: poikaystävä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2008 - 12:19

Miksi pitäisi olla poikaystävä, jos sellainen ei ole luontevasti järjestynyt. Jos olet kovin nuori niin sellainen kyllä tulla tupsahtaa eteesi harrastuksissa tai koulussasi.

Kohdistamatta tätä mielipidettä kyselijään olen miettinyt, että taidamme matkia amerikkalaisia tv-sarjoja tai jotain meille vierasta kulttuuria kun jo ala-asteen tytöt etsivät poikaystävää ja pukeutuvat napapaitoihin ym. seksikkääseen. Elämässä on muutakin kuin treffit ja poikaystävät.
Yhteiskunnan arvot ovat kaupallisia nykyään. Meidän pitäisi herätä huomaamaan mihin meitä on johdettu tämän hyvinvoinnin aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 22:43

fi.match.com/landing/CPLandi...3godRlKmDA

Liity sivustolle jos et halua lähteä jonnekkin harrastukseen, missä voisit tavata ikäisiäsi vastakkaisen sukupuolen edustajia.
Toki on netissä ja sanomalehdissäkin monenlaisia sivuja ja palstoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2008 - 23:27

Aloita harrastus. Hanki koira ja käy sen kanssa koirapuistossa. Mene seurakunnan nuorteniltoihin tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 18:26

fi.match.com/landing/CPLandi...3godRlKmDA

Liity sivustolle jos et halua lähteä jonnekkin harrastukseen, missä voisit tavata ikäisiäsi vastakkaisen sukupuolen edustajia.
Toki on netissä ja sanomalehdissäkin monenlaisia sivuja ja palstoja.

--> Samaa mieltä
Aloita joku harrastus, mene kerhoihin yms..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 19:06

Mene ulos ja paikkoihin jossa on muitakin sinun ikäluokkaa olevia niin kyllä sieltä porukasta joku tulee iskemään juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 22:28

Kysymyksesi on todella outo. Jos kertoisit enemmän niin voisimme paremmin neuvoa. Nythän emme tiedä edes
oletko tyttö, poika, nainen vai mies. Siis pelkkä anonyymi vaan.

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 01:41

Sinulla on hieno tilanne. Aloita tutustuminen heti ensommäisestä vastaantulijasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 02:24

Jos heittäydyt odottamaan, odotus voi kestää sata vuotta (vrt. Prinsessa Ruusunen), rupea reippaaksi aktivistiksi ja toimi kuin tämänpäivän Ruususet toimii !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:35

Poikaystävän saaminen ei pitäisi olla itseisarvo. Jos tapaat jonkun kivan pojan, josta pidät ja joka pitää sinusta, mieti sitten vasta poikaystäväasiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.05.2009 - 00:35

Se on myös siitä kiinni kuinka paljon haluat poikaystävää. Ei hän sinun eteesi tupsahda jos esim. istut kotona kaikki illat. Hyvä vinkki oli, että hankkisit jonkun harrastuksen josta pidät. Taide, liikunta, tieteet... mistä nyt sitten pidät. Mene rohkeasti juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin. Mitä sinulla on menetettävää?! Korkeintaan nolaat itsesi! Älä ota ennakkoluuloja ihmisistä, jotka ovat pukeutuneet omituisesti tai näyttävät muuten erilaisilta. Ole rohkea äläkä lannistu!
Täytyy pussata montaa sammakkoa, ennenkuin prinssi löytyy! ;D
~W