Jos olet työelämässä, niin oletko kokenut burnoutin? Ja, jos olet samoissa hommissa yhä, niin miten jaksat yhä käydä töissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2015 - 18:50

En kaiketi viralliseti, mutta kyllä kyllästyin työhöni (kahdenkymmenen vuoden jälkeen) ja vaihdoin toiseen.Syynä vaihtoon oli vanhan työn suuret ja nopeasti tapahtuvat muutokset.Työnkuva muuttui täysin, enkä enää pitänyt moisesta touhusta.
Onnekseni saman työnantajan alaisuudessa vapautui toinen paikka, johon minulla myös oli pätevyys...Nyt olen ollut reilun vuoden tässä paikassa, ja jos minusta riippuu, en vaihda! Viihdyn suunnattoman hyvin ja lähden aina mielelläni töihin.Ensi maanantaina se taas alkaa,kun pitkä loma on takana :) Jee jee!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2015 - 21:44

Yli 30 vuotta työskentelin alalla, joka ei loppuvuosina antanut mulle enää yhtään mitään, tein työtä, josta en saanut tekemisen iloa. Nyt opiskelen täysin uuden ammatin ja intoa riittää toivottavasti vielä seuraavaksi 15 vuodeksi :)