Saatko pitää oman pääsi? Ja, jollet, niin kenen mielipidettä tällöin kuuntelet?

Lisätty: 15.08.2015 - 11:23

Pakosta joudun kuuntelemaan puolison mielipidettä. Puoliso, kun mielipiteensä ilmoittaa usein, vaikken puolison mielipidettä ole edes vailla. Nyk. teinini sanoo välillä myös mielipiteensä ja joudun teinin mielipidettä kuuntelemaan tahdon sitten kuunnella lastani tai en. Pystyn vaikuttamaan oman tahdon toteutumiseen, mutta joudun tekemään kompromisseja. Joskus sellaisiakin, että koen, että asia on vain oma asiani eikä asian tällöin pitäisi olla kenenkään muun mielipiteen vaikutuspiirissä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 14.08.2015 - 21:42

Kyllä saan pitää oman pääni ja omat mielipiteeni.