Miten Suomessa voi iloita sillä tavalla, että ko. nautinto voi ja saa jatkua? Onko ainoa keino nauttia elämästä muuttaa erämaahan?

Lisätty: 03.11.2015 - 20:15

Huostaanotin metsäneläimen poikasen ja ko. asia aiheutti paljon närää niissä ihmisissä, jotka tulivat ko. asiasta tietoisiksi. Jos en olisi menettänyt äkillisesti tuolloin jo täysikasvuista eläintä, niin olisin tehnyt kaiken toisin alusta alkaen. Olisin piilottanut poikasen heiltä, jotka eivät minua ja pyrkimyksiäni ymmärtäneet. Eläin ei ole lelu eikä kenenkään yksityiselämään sovi puuttua. Ts. nautinto oli hoitaa orpoa poikasta ja saada poikanen elämään ja se, miten em. asiaan puututtiin, niin harmitti tuolloin ja sitten vielä enemmän, kun eläin yllättäen kuoli.

Avainsanat: oma kokemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 03.11.2015 - 18:35

Miksei voi ja saa? En ymmärrä kysymystäsi......