Jos on vrk aikaa ja matkakohteena Tukholma ja kuninkaanlinna on reissulta poissuljettu, niin minne kannattaa Tukholmassa suunnata?

Lisätty: 13.08.2015 - 18:33

Kiitos vastauksista.

Avainsanat: tukholman nähtävyydet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2015 - 05:42

Vanha kaupunki, tosin se on melkoinen turistirysä nykyään, ABBA-museo? Löytyisikö seuraavasta linkistä jokin kohde, www.pienimatkaopas.com/tukho...tavaa.html

Kysyjän kommentti

Pienimatkaopas on kiva. Ja, jos en tällä kerralla syystä tai toisesta näe Tuholmaa, niin säilyypä tannelin vinkki hyvässä tallessa täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2015 - 20:37

Skansen ... ??? Jos on lapsia ? Tai vanha kaupunki vaan yleisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2015 - 22:16

Vanhassa kaupungissa on ainakin aina kiva kävellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2015 - 07:18

Vanha kaupunki on minunkin ehdotus.