Uskotko paranormaaleihin ilmiöihin?

Taisin lapsena uskoa ufoihin. Tällä hetkellä en kommentoi omaa uskoani mihinkään mitenkään.

Lisätty: 12.08.2015 - 18:03

Aikuinen voi muuttaa ajatustapojaan uusien ystävien, uuden tiedon tai heränneen mielenkiinnon takia. Paranormaaleihin ilmiöihin on helppo uskoa, jos em. asioihin haluaa alkaa uskomaan. Asia on näin, että uskon, että, jos harrastaa spiritismiä, niin em. taika tms. onnistuu, jollei, niin ei onnistu. Jos alkaa palvoa s.......a, niin ikäviä asioita alkaa tapahtua. Eli, jos lähden itselleni täysin tuntemattomalle alueelle aavikolle tms., joka on minulle täysin vierasta seutua ja, jossa jotain epätavallista on nähty, niin uskon, että minäkin epätavallisia asioita koen, jos viivyn kyseisellä alueella tai paikalla tieynmittaisen ajan. Em. asioiden kokeminen on omasta uskosta tai uskomuksesta kiinni. Suomessa harva pakottaa em. asioihin ryhtymään, mutta ostopakkoa on esiintynyt Suomessa kauan aikaa.

Avainsanat: msn-uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2015 - 12:30

Tiedän asiasta aivan liian vähän/en ole tullut ajatelleeksi...En osaa vastata...
Jotenkin tuntuu SILTIKIN, että olisihan se hullua, että olisimme täällä maailmankaikkeudessa aivan yksin.Tilaa olisi vaikka millaisten eliöiden mellastaa.Toisaalta Suomalainen ei usko,ennenkuin näkee .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2015 - 07:19

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2015 - 14:35

En, sillä en ole vielä saanut niiden todenperäisyydestä riittävän uskottavia näyttöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2015 - 17:08

Tavallaan joo.