Menetkö juhlimaan Jari Sillanpään synttäreitä?

Lisätty: 10.08.2015 - 07:04

En mene. Olen vuosia sitten ´seurannut tangomarkkinoilla finaalia- tai semifinaalia, jossa kisailijana oli Sillanpää. Sillanpään hymy tarttuu ja Sillanpään yksityiselämän jättää mielellään hänen omaksi asiakseen. Jari hoitaa työnsä hyvin.

Avainsanat: laulaja sillanpää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2015 - 08:59

En mene juhlimaan hänen syntymäpäiväänsä vaikka Jari Sillanpäästä tykkäänkin,hänellä on loistava lavakarisma.Hän on lahjakas laulaja ja tanssija.

Lähteet:
oma näkemys

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2015 - 06:04

En fanita Sillanpäätä, joten kierrän juhlat kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2015 - 08:15

Muutama kaverini on pyytänyt mukaansa, mutta en ole menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2015 - 17:32

No thanks... eli ei kiitos Jari Sillanpäätä minulle. Mies laulaa kyllä taitavasti ja hyvällä äänellä, mutta.. Miten sen nyt sanoisi kohteliaasti.. Hänen lurituksensa eivät ole minun makuuni jotenka jätän Jarin synttärit väliin.