Koulut alkavat tuotapikaa ja koululaisten syysloma lähestyy. Oletko jo tehnyt loma-tai vapaa-ajansuunnitelmia syyslomasi varalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2015 - 07:00

Lomani ei ole kiinni koululaisten lomista, ruskaretki Lappiin on suunnitteilla, ja loppuvuodesta kaavailussa lyhyt ulkomaanreissu, kohde vielä avoin.

Kysyjän kommentti

Tannelilla on selkeitä suunnitelmia loman ajankohdasta riippumatta ja muilla vastaajilla ei yhtä selkeitä suunnitelmia ollut, siksi valinta osui tannelin vastauksen kohdalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2015 - 19:31

Itselläni myös alkaa koulu maanantaina ja tulevia lomia en ole vielä suunnitellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2015 - 22:36

En, sillä aavistan jo etukäteen etteme avokkini kanssa kuitenkaan onnistuisi saanaan lomaa lukiolaispoikamme syysloman ajaksi. Vaikka onistuisimmekin se kuluisi kuitenkin kotona pojan joutuessa ahkeroimaan jo tuolloin keväällä 2016 edessä oleviin ylioppilaskirjoituksiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2015 - 15:26

Vielä on tämä kesälomakin kesken.... : )