Onko autolle haittaa, jos lohkolämmitin on koko päivän päällä? T. Naiskuski

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 17:40

Pari tuntia kyllä riittäisi mutta kaikilla ei ole ajastinta.Mielestäni ei ole haittaa mutta jäähdytinnesteet kannattaisi vaihtaa joka kevät.Haitta on tietysti lämmittimen käyttöikä.

Lisätty: 23.11.2008 - 18:00

aiaiai vastasi tyhjentävästi.Itsellänikin on ajastin.Täytyy vaan katsoa että pistotulppa sopii kannen sisäpuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 17:55

ajastimia saa jokaisen tavaratalon autotarvikeosastolta. Niitä on ulko ja sisäkäyttöön tarkoitettuja. Itsekin käytän ja olen tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 18:09

Ei autolle ole nykysin haittaa mutta osta ajastin.Ennen ei ollut lämmittimissä termostaatteja nii nesteet voi pahimmassa tapauksessa lämmetä liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 19:25

Ei ole haittaa, olisin huomannut jo tässä iässä, lämmitä vaan ei se niin paljon maksa.
Lämmitykseen kyllä riittää noin 2-3 tuntia, riippuen pakkasesta.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 01:36

autolle siitä ei varmaankaan ole paljoa haittaa vaikka energiaa haaskataankin, ainakin vanhempien kärryjen kanssa saa olla vähän tarkempi niiden öljyjen suhteen, tuppaavat vähän haihtumaan eri paikoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2008 - 00:28

eipä tuo näytä haitanneen vaikka epähuomiossa oli koko viime talven päällä (meidän naiskuskin oivalluksia)