Oletko kristitty, muslimi, ateisti, buddhalainen vai onko sinulla jokin muu uskonnollinen vakaumus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2015 - 09:01

elän budthalaisessa yhteiskunnassa,olen maassa maan tavalla.

Lisätty: 02.08.2015 - 09:05

mutta kyllä välillä ärsyttää miljoonat liskot,sammakot ja erillaiset muurahaiset kun niiden kanssa asustaa,posiitivista ovat linnut ja perhoset kun niitä aamukahvilla katselee ja kuuntelee ympäri vuoden.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Tämä vastaus on kiinnostava. Kauan aikaa sitten lukiossa uskonnonopetuksessa oli kurssi, jossa käsiteltiin yleisimmät maailman uskonnot. Valitettavasti olen suureksi osaksi unohtanut yleisimpien, mutta jonkin verran vielä suomalaisille vieraiden uskontojen sisällöt. Vastaaja elää maassa maan tavalla, joka kiinnostuksen heräämisen ohella on kunnioitettava tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2015 - 15:57

En ole kristitty, muslimi enkä butha. Minulla ei myöskään ole mitään muuta uskonnollista vakaumusta, sillä menetin luottamukseni kaikenlaisiin uskontoihin täällä armaassa kotomaassamme riehuneen homoavioliittikiistan aikoihin. Sen jälkeen en ole enää pystynyt hyväksymään yhtäkään ukontoa joka kieltää jumalan nimissä jonkun ihmisryhmän olemassaolon, tai näiden oikeuden saada jumalan rakkautta. Minulle ainoa oikea jumala ja uskonto on se jumala ja uskonto joka hyväksyy kaikki ehtoja heille asettamatta. Valitettavasti ateistitkaan eivät tätä kaikkia suvaitsevaa hyväksyntää harjoita. Tästä syystä en kuulu heidänkään joukkoonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 16:31

Kirkosta vuosia sitten eronnut.
Jos johonkin pitäisi "uskoa", se voisi olla vaikka aurinko...Ilman sitä kun ei ole elämää :) Ja jokainen saa minun puolestani uskoa mihin tahansa,KUNHAN siintä ei ole haittaa toiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2015 - 09:19

Minulla on ikioma yhden hengen uskonto: uskon kiltteyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.08.2015 - 01:27

erosin kirkosta -87, säästyneet miljoonat (pennit) olen käytänyt matkailuun ;)