Mökkeiletkö par'aikaa? Ja, jos mökkeilet, niin missäpäin Suomea tai Pohjoismaita lomailet?

Lisätty: 29.07.2015 - 19:10

Mökkeilin, kun kysymyksen esitin. Mutta koko poppoon ikäväksi loma keskeytyi ja nyt olen kotona.

Avainsanat: oma kokemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2015 - 16:08

Enpa ole mokkeillyt ... taalla Baltimoren helteessa kun olen ollut jo kesakuun 12. paivasta lahtien. Suoraan sanoen taalla kun Fahrenheitit valilla menee yli sadan, haaveilen suomalaista viileasta jarvivedesta, saunasta, uusista perunoista runsaan tillin ja voisulan kanssa, suomalaisista marjoista ja sienien poimimisesta havumetsissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2015 - 17:37

Kotona tänään, huomenna ehkä saunotaan mökillä.
Mäntyharjulla on kesäpaikka ollut jo vuosia ja ihan äkkiä en vaihda :) Rentoa ja lupsakkaa väkeä.Puhtaita kalavesiä ja kaunista luontoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.07.2015 - 00:18

kotona ollaan, mutta passi on tullut ärrälle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 07:15

En mökkeile missään päin, seuraavan kerran mökkimajoitukseen asetun syksyisellä Lapin reissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 09:46

Tänään lähdössä vuokramökille tuonne Etelä-Savon suuntaan... Viikko pitäisi siellä saada kulumaan, vesisadetta valitettavasti luvattu koko reissun ajaksi... Mutta voihan tuo vielä muuttua? :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 10:48

En enää, sillä hyvien matkaseuralaisteni kanssa viettämäni viikon mitainen sateinen ja kolea mutta kaikesta huolimatta hauska ja antoisa, mökkiloma Posiolla loppui eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 13:12

Tänä kesänä en ole vuokrannut mökkiä, joten en mökkeile.