Onko sinua koskaan pistänyt merisiili tms. lomallasi?

Itse olen välttynyt tuollaisten merieläinten "iskuilta"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2015 - 15:01

Noin kaksytvuotta sitten astuin meduusan tms.päälle Floridassa Fort Laudetdalen rannalla ja voi vizi, kun ko. astuminen tuntui ikävältä!

Lähteet:
oma kokemus, Ft Lauderdale, Aurinkomatkat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2015 - 10:15

Meduusaparveen on tullut joskus uitua.Selvisin säikähdyksellä, sillä olivat sellaista "kilttiä" laatua....Oli se silti huimaa!
Onneksi ei ole suurempia haavereita sattunut....Kyllähän sitäkin tulee mietittyä joskus,että mitäs jos.Ja taas kun on reissu ihan nurkalla...Toivotaan parasta : ) !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2015 - 11:11

merisiilet ja meduusat ovat tuttua eläikuntaa,2..3 kertaa tormännyt molempiin lajeihin,meduusoista selvinnyt kotikonstein ,pesee poltto kohdat sitruunan mehulla niin selviää,,merisiilen piikkejä olen joutunut poistattamaan sairaalassa 2 kertaa,nykyään sukellan sukat jalassa,merisiilen piikit jos niitä on ,on helppo poistaa sukista,

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2015 - 11:56

Onnekseni ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.07.2015 - 00:24

eipä ole onneksi, tuolla turkissa niitä on kuulemma, muttei ole kohdalle sattunut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 07:02

Ei onneksi ole kohdalleni sattunut moista onnettomuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2015 - 15:57

En onneksi moisen otuksen kanssa ole koskaan joutunut tekemaan lahempaa tuttavutta :)