Onko sinulle tuttu tuote karppisokeri,jos olet tätä käyttänyt kerro onko hyvää?

Avainsanat: karppisokeri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2015 - 18:40

Onhan tuo karppisokeri eli erytritoli todella hyvä oikean aidon sokerin korvike koska se on hiilihydraatitonta ja kaloritonta (ei sisällä sokeria, eikä edes hedelmäsokeria) mutta... Omat kokemukseni sen mausta ja käytöstä leivontaan ym. ovat ristiriitaiset. Tällä sokerilla ei mielestäni ole pahaa makua, mutta jälkimaku puutui kokonaan. Siitä johtuen myös ruuat joihin sitä käyttää maistuivat suussa vain pienen tovin. Sääli minusta, sillä esim. huolella tehtyjen leivonaisten maun haluaisin viipyvän kauan "sisälläni". Hiivataikinoihinkin se käy mutta taikina vaatii tavallista pidemmän kohotusajan. Tästä syystä myös leivonaisten tekoon on varattava tavallista enempi aikaa. Sääli tämäkin, sillä välillä halusin selviytyä esim. pullan teosta kädenkäänteessä. Kokemuksistani huolimatta kehoitan sinua kokeilemaan karppisokeria ja toivotan tähän testiin onnea.

Kysyjän kommentti

Kiitos kattavasta vastauksestasi,olet oikea tietopankki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2015 - 09:44

En ole käyttänyt, joten kokemusta ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2015 - 07:54

Ei minkäänlaista kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2015 - 10:17

Muistan joskus miettineeni, että ostan, mutta hinta oli niin huima,että jätin väliin.Varmaan hinnatkin jo laskeneet....Taitaa olla sellaista teollista sokeria,jossa hyvin vähän hiilihydraattia,vai kuinka?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.07.2015 - 00:26

ei ole tuttu, enkä ole koskaan edes kuullut moisesta ;)