Mitä matkailumedioita seuraat?

Paljasta inspiroivimpia kuvia postaavat instagram-tilit ja pinterestit, kiinnostavimmat matkailuun liittyvät twitter-tilit, nettipalstat, blogit, youtube-kanavat ja muut matkailuaiheisen somen helmet!

Avainsanat: some matkailu instagram pinterest facebook internet youtube blogit sosiaalinen media

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2015 - 09:22

Facebookissa seuraan Retkipaikkaa (www.facebook.com/groups/retkipaikka/ sekä retkipaikka.fi) ja itse olen perustanut Alppiretkeilyyn keskittyneen ryhmän ( www.facebook.com/groups/IsoAlppilintu/ ), jolla ei ainakaan vielä ole paljon jäseniä.

Lisäksi katselen ja tallentelen kuvia Flickriin ( www.flickr.com/photos/uncle-...884757839/ ).

Metsähallituksen luontoon.fi -sivustoa katselen myös usein.

Olen myös omaan käyttööni pikkuhiljaa harrastuspohjalta rakentelemassa patikka.info -retkikohdekarttaa, jota toki saavat muutkin käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2015 - 19:12

Nyt on pakko sanoa, anteeksi jokainen kerta, mutta en kuulu naamakirjaan, en postaa yhtään mitään, enkä ainakaan kuulu twittweriin. Matkailua tulee silti seurattua ihan kiitettävästi.Olen rehellisesti "vanhanaikainen" ja ylpeä siitä! Puhelinkin on melkein nestekaasukäyttöinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.07.2015 - 23:06

en seuraa mitään medioita, sitten kun on lähdön aika, tarjouksia katellaan kuukausi ja sitten reissuun ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2015 - 07:29

Ko. sivusto on hyvä. Ja heille, jotka erottavat toden epätodesta, niin käy hyvin myös suomi24-sivusto. Lomakuume.fi-nettisivuilta löydät runsaasti matkoja lähes mihin maailmankolkkaan tahansa. MinneThaimaassaComista löydät monipuolisesti Thaimaan matkailuun liittyvää tietoutta. Facebookista kerran elämässä-palstalta löydät kiinnostavia kohteita kaikkialta maailmasta. Blogisivut avautuvat useimmiten sillä tavoin, että joko täältä napsusta tai esim. suomi24-sivustolta putkahtaa esiin linkki jollekin blogisivulle. Tjäereborgin nettisivuilta löydät Tjäären matkailijoiden vinkkejä ja suosituksia lukuisista kohdemaista. Sekä Aurinkomatkojen että Tjäären sivulta löydät em. matkajärjestäjien vinkkejä ja kohdeoppaan. Tvsti em. on apua.

Lähteet:
oma kokemus