Olenko itserakas kun tulin akkana teidän nuorten napsuun?. Mutta olen jo vanha tekijä, siis ennen kaappausta.?

Täytyy keksiä kysymyksiä kun pääsen alkuun.Kaikille hyvää kesän jatkoa terv. Sirkkaliisa

Avainsanat: tilastotieoa janoava.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2015 - 10:20

minäkin tulin tänään takaisin,suunnittelen matkaa suomeen ensi vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2015 - 08:21

Tervetuloa takaisin sirkkaliisa, minäkin akkapakka roikun vielä täällä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2015 - 11:27

Tervetuloa takaisin, en itsekään nuorempien joukkoon kuulu, joten eiköhän tänne mahdu iästä riippumatta kaikki :) Pidin itsekin taukoa vuoden pari ja jälleen on intoa napsutella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2015 - 11:29

Olen aina luullut, että tämä palsta on iäkkäiden, kuka on iäkäs, minäkö, syntynyt -41, en kai. Ei kai tässä mitään ikärajaa ole. Tämä on siitä hyvä palsta, että ei heti aleta pottuilemaan jos kysyy jonkin mielestä selvää asiaa. Minne muuten liisukka on kadonnut?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.07.2015 - 00:36

tervetuloa vaan takaisin, ei täällä ikä taida mitään painaa ja tuleehan tuota ikää itsellekin lisää joka vuosi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2015 - 09:00

Sirkka,en ole nuori minäkään,mutta silti vierailen napsussa toisinaan.Mukavaa,että olet mukana.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2015 - 09:57

Ikä on vain numeroita! Vaikkei jalat kantaisi, mieli kantaa kaiken yli! Ja perässä kyllä tullaan....Tervetuloa mukaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2015 - 17:05

Nyt alkoi tuntua että olen nuorimpia napsun vakituisempia käyttäjiä :) Tervetuloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2015 - 14:30

Elämä on tarkoitettu elettäväksi ja siihen kuuluu vapaus olla mukana ikään katsomatta :)