Kumpi miellyttää sinua enemmän ruotsin kuninkaallisista sisaruksista Victoria vaiko Madeleine? Ja perustelethan vastauksesi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2015 - 11:01

Ehdottomasti Victoria!
Kuningattareksi syntynyt;viisas,tiedonhaluinen,avoin,lämmin ja ystävällisen tasapuolinen kaikille ihmisille.Tai sellaisen kuvan hänestä on vuosien saatossa saanut.Osannut "hyödyntää" asemaansa oikein ja lähes täydellisesti.Tekee paljon hyväntekeväisyystyötä ja on lähellä kansaa.Häntä on varmaan myös helppo lähestyä.Vähän kuin naapurin tyttö.
Toinen prinsessa sitten....No, hän tietää saaneensa etuja, mitä muilla ei ole ja hyödyntää niitä ahkerasti.Tietää myös, ettei joudu koskaan johtamaan maataan...Joutunut tekemään kompromisseja niin opiskelun,työn, kuin miestenkin suhteen...Ja jos minulta kysytään, miehensä on täysi roisto...Mutta mistä minä mitään tiedän : ) Aavistuksia vaan....

Kysyjän kommentti

Vastaus, jossa oikea mielipide ja myös tietämystä eli tällä kerralla ko. vastaus vastasi täsmällisimmin kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2015 - 23:41

Molemmat on niin tiiviisti samalla viivalla etten pysyt sanomaan kunpi näistä Ruotsin kunikaalisista sisaruksita minua miellyttää enempi. Pidän sekä Maledeilen, että Victoria käytöksestä ja ulkonäöstä yhtä paljon. Heidän kanssaan samalla viivalla on Myös sisarusten veljen Carl Philip puolisosta Sofia Hellqvist; Madeleinen ja Victorian lailla kuvankaunis ja äärettömän hyväkäytöksinen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 05:35

Kallistun Victorian kannalle, vaikuttaa ihan fiksulta nuorelta naiselta, joka osaa käyttäytyä tavallisten pulliaisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 09:51

En seuraa kuninkaallisten elämää, joten en ota kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 21:50

Ehdottomasti Viktoria, ihana ja sydämellinen ihminen, herttainen. Ei laatusanat riittäisi kertomaan sadun prinsessasta, joka on ihan oikea.

Lähteet:
oma aivo

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.07.2015 - 00:51

valitettavasti kumpikaan ei juurikaan miellytä, enkä ymmärrä miksi pitäisikään ;)