Vakila 56 venäjällä,katsoitko dokumentin eilen tästä vankilasta ?Mitä tunteita sinussa herätti?

Vankila erämaassa,täynnä murhaajia ,raiskaajia.Kaikki inhimillisyys on poissa.Katsoin tän ohjelman säälinsekaisintuntein.En toivo kenellekkään tälläistä kohtaloa.Suomen vankilat on turvataloja rikollisille ja rikoksen uusioille.Tää ohjelma järkytti miuta perinjuurin.

Lisätty: 16.07.2015 - 08:05

Monet näistä vangeista on sairaita ihmisiä,en voi uskoa terveen ihmisen kykenevän moniin hirmutekoihin,joten psykiatrinen sairaala on mielesttäni oikea paikka heille ,ei vankila.Tässä vankilassa kidutus on laillista.Vankin on ihminen,tää kannattas muistaa aina.

Avainsanat: venäjä vakila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2015 - 12:04

Kyllä katsoin, ei kyllä käynyt vankeja kateeksi. Ja miksi vankila on niin kaukana kaikesta? Ei tietysti vankilan pidäkään olla mikään lekopoti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.Suomalaiset vankilat ovat loistohotelleita tähän kyseiseen vankilaan verrattuna.Pahaa teki katsoa tätä ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2015 - 13:00

Katsoin. Minussa tuo dokumentti ei herättänyt säälintunteita kuvauksen kohteena olleeseen vankilaan joutuneita,tai heidän omaisiaan kohtaan. Voin häpeilemättä tunnustaa, että tunsin dokumenttia katsoessani ainoastaan voitoriemua siitä, että Venäjä lakkautti v.2009 kuolemanrangaistukset ja muutti ne elinkautistuomioiksi pikkurikollisillekkin epäinhimillisissä oloissa kaukana kaikesta. Mitään muuta nämä raakalaiset eivät ansaitse. Ei vankilan kuulu olla lepokoti, ei etenkään niille jotka ovat riistäneet hengen jopa useammalta ihmisestä niinkuin tuossa dokumentissa esiintyneistä moni oli. Minusta Suomi kohtelee murhatuomion saaneita liian lepsusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 19:33

En valitettavasti katsonut, mutta oletko katsonut ohjelmaa Kakola ja, jos olet, niin mitä mieltä olet em. ohjelmasta? Kakola herätti minussa monenmoisia tunteita ja ohjelma oli hyvä.

Lähteet:
oma kokemus ko. televisio-ohjelman katsomisesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 05:25

Katsoin pari minuuttia alusta, näytti niin kurjalta, että suljin telkkarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 22:06

en ehtinyt, valitettavasti, oli niin harmaan ja synkän näköistä.

Lähteet:
tosiasia

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.07.2015 - 01:02

en katsonut, mutta idea että vankeinhoitopalveluita ostettaisiin venäjältä saa minun kannatukseni ainakin pidemmissä tuomioissa ;)