Mietteitäsi keinotekoisesta kauneudesta? Näyttääkö nainen kauniimmalta implanttirinnoilla ja täytehuulilla? Pidätkö irtoripsistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2015 - 20:58

Huulitäytteet ja muutkin keinotekoiset implantit on aivan kamalia.Ripsipidennykset voivat olla myös kauniita kantajallaan,jos niissä ei liioitella.Joskus nuorena käytin satunnaisesti irtoripsejä,suudellessani poikaystäväänäni kotiportillani huomasin irtoripsini pudonneen hänen olakapäälleen,se oli aika koomista eikä poikaystäväni ilmeisesti huomannut tätä kömmähdystä.Hauska muisto nuoruudestani.

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Liioiteltu kauneus ei ole kaunista, mutta kaunistautua saa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2015 - 07:41

En ole koskaan ymmärtänyt....Kaikenlainen liioittelu vartalon suhteen on aika kummallista.Siisti saa olla ja laitettu, mutta liika on aina liikaa.

Jos itseltäni olisi muinoin leikkausten yhteydessä viety koko rinta, olisin todennäköisesti rakennuttanut uuden terveydellisistä syistä.Mutta muuten...Ei ikinä.
Ja ne täyteen ahdetut huulet vasta koomiselta näyttävätkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2015 - 09:56

Ihan oon luojan luomama pärjännyt, enkä kaipaa keitotekoisia juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2015 - 19:00

Keinotekoisinta kauneudessa on kaikki se mikä ei ole kehon omaa, tai siihen sairauden, vamman tai muun senkaltaisen syyn vuoksi lisättyä. Ne rinta-ja peppuimplantit, huulentäytteet, ripsienpidennykset jne jotka on otettu ilman todellista tarvetta vain jotta näytettäisiin edes hinpun verran barbiemaisemmalta, kurvikkaammalta, seksikkäämmältä... ovat siis turhuuksien turhuuksia. Kukaan nainen ei niiden avulla tule luomuvartaloista kauniimmaksi. Tämä pätee myös miehiin. Ei kukaan mieskään tule komeammaksi keinotekoisilla vartalonmuokkauskonsteilla. Tätä mieltä olen minä. Muut saakoon olla toista mieltä jos tahtovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.07.2015 - 02:31

EI näytä, jos ei ole kyse jostain onnettomuuden tai sairauden vaatimasta korjauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 15:57

Itse tärväisin pärstääni elämäni ensimmäiset ripsienpidennykset pari viikkoa sitten.. Ajattelin että kokeillaan kun kaveritkin ovat kehuneet näppäriksi näin kesä aikana. Täytyy todeta etten ole kokenut niitä helppoina...
En nyt mene sinällään tuomitsemaan keinotekoista kauneutta, oma keho, sinällään ihmiset tehkööt mitä tahtovat... Täytyy kyllä sanoa ettei omaa silmää välttämättä miellytä botox-huulet tai kumitissit, mutta kukin taplaa tyylillään..
Eivät kaikki pidä minun tatuoinneistani tai hiusten sävystä joka sekin keinotekoinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2015 - 18:02

Suomi neito on parhaimmillaan aitona.

Lähteet:
oma mielipide